يه دنيا حرف.....

يه بغض كه داره خفم ميكنه.يه بغض كه.........!

آقاجون دلم براتون تنگ شده.خيلي وقت بود باهاتون حرف نزده بودم!!!

راستش من يه مدتيه كه خداروگم كردم.ميشه آدرسشو بهم بدي؟

آقاجون افتادم تو يه تاريكي محض. ميشه كمكم كني؟ميشه چراغ راهم بشي عين

قديما؟!

آقاجون اينبار كه خدارو ديدي بهش بگو رها ميگه دلم برات تنگ شده!!!!بگو ميگه چرا

هرچي صدات ميزنم جوابمو نميدي؟بگو ميگه مگه من بندت نيستم؟مگه تو بنده هاتو

دوس نداري؟

مگه ازت نخواسته بودم تاابد همدمم باشي؟توشاديام و غصه هام فقط خودت

باشي؟پس چرا خودتو ازم دريغ ميكني؟چرا به داد دلم نميرسي؟

         چرا؟چرا؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهش بگو حال و هوامو گرفتي. بازم بينمون فاصله افتاد............!!!!!بازم من موندم و

يه دنيا تنهايي!!!

 

آقاجون اگه بخوام حرف بزنم حالا حالاها ادامه داره اما ديگه وقتتو بيشتر از اين

نميگيرم!!!

دوستت دارم آقا جون.............


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:,;ساعت  19:21;  توسط  رها;